Puou enca… (4)

A sa vous, un chant s’envouolo enqui n’aval. Aquel bram pouorto moun regart ença las mountagnos : endevinou uno imensita peirouὸ que miro en si mesclant lou soulei pounchous e las rouinos de peiros. Mi ven, coumo acὸ, la cimo de la Bouneto, las pistos de Liéusoulo 2000 e lou Gelas, majestuous drac que ven barrar lous ues as pouortos dai ciel.

-Ves, darrièr aquelos mountagnos, es lou Pimount, l’Italio.

-Es un autre peis, es acὸ ? Li copou la paraulo.

-Oi, ma pas tant qu’acὸ. Aquelous que li estan soun coumo nautres, pas plus rics, pas plus paures. Un journ t’esplicarai.

A son intonation, un écho s’envola au loin. Cette déclamation porta mon regard vers les montagnes : je devinai une immensité minérale reflétant à la fois le soleil dardant et des enchevêtrements de pierres. Je reconnus, ainsi, la cime de la Bonette, les pistes d’Isola 2000 et le Gélas, majestueux dragon qui vient mourir aux portes du ciel.

-Tu vois, derrière ces montagnes, c’est le Piémont, l’Italie.

-C’est un autre pays, c’est ça ? Je l’interrompais.

-Oui, mais pas tout à fait. Ceux qui y vivent sont comme nous, ni plus riches, ni plus pauvres. Un jour je t’expliquerai.

Laisser un commentaire

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star